اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند
سرخط خبرها

۹۹۲ خودرو در ورودی مشهد اعمال قانون شدند | ۲۷۰۹ خودرو وارد و ۳۵۱۳ خودرو به مبدأ بازگشتند

  • کد خبر: ۴۸۷۹۸
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
۹۹۲ خودرو در ورودی مشهد اعمال قانون شدند | ۲۷۰۹ خودرو وارد و ۳۵۱۳ خودرو به مبدأ بازگشتند
جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۹۹۲ خودرو در ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود و خروج از مشهد اعمال قانون شدند.

جانقربان-شهرآرانیوز| جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: ۹۹۲ خودرو در ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود و خروج از مشهد اعمال قانون شدند.


سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی کرونا، طرح منع ورود و خروج از ۱۲ آبان‌ماه در ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد اجرا شد و رانندگان خودرو‌های متخلف هر کدام ۵ میلیون ریال جریمه شدند.


وی افزود: در اجرای این طرح هیچ ممنوعیتی برای ورود خودرو‌های حامل مواد غذایی، فاسدشدنی و حمل مسافر وجود ندارد و فقط شامل سواری‌های شخصی می‌شود، البته با کشاورزانی که گل زعفران به همراه داشتند نیز مساعدت شده است.


جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در این مدت ۲۷۰۹ دستگاه خودرو با دلایل موجه اجازه تردد گرفتند و ۳۵۱۳ خودرو نیز برگشت داده شدند.

 

ورود به مشهد ممنوع شد


وی اظهار کرد: باتوجه‌به شرایط شیوع کرونا و برای جلوگیری از دست‌به‌دست‌شدن مدارک، اعمال قانون خودرو‌های متخلف از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود که اطلاع‌رسانی آن به رانندگان از طریق پیامک است.


این مقام مسئول درباره اعمال قانون در ورودی دیگر شهر‌های خراسان رضوی، گفت: مراکز ورودی استان شامل سبزوار از سمت غرب، گناباد و بجستان از سمت جنوب و قوچان از سمت شمال، از دیگر مراکز پرتردد استان در روز‌های گذشته گزارش شده‌اند که در این مراکز اعمال قانونی نشده است و خودرو‌ها بعد از تذکر، برگشت داده شده‌اند.


میش‌مست درباره ترافیک ورودی‌ها اظهار کرد: برای کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها مجبور به اجرای طرح هستیم و برای کاهش ترافیک از هم‌استانی‌های عزیز می‌خواهیم باتوجه‌به محدودیت‌های ترافیکی و حفظ سلامتی خود سفر نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->